11 lipca 2013

Informacja

Witam Wszystkich ciepło :)

Wiem, że obiecałam powrót w wakacje, ale niestety, obawiam się, że muszę tą datę nieco przesunąć. Mam początek, ba, nawet Epilog - ale to cała ja. Zawsze zaczynam od końca.
Na razie pochłonął mnie projekt partów. Odnoszę wrażenie, że pisanie pięcioczęściowych opowieści jest zdecydowanie łatwiejsze, choć wymaga większego skupienia, by wszystko odpowiednio dopasować i chronologicznie poukładać. Jeśli jesteście zainteresowani, odsyłam na releve moi.
Ponieważ jednak bardzo przywiązałam się do Bądź, mogę Wam obiecać, że wrócę. A ja nie łamię danego słowa :)
Jeśli chcecie o coś zapytać, być informowani o nowych rozdziałach, czy też po prostu pogadać, zostawiam swój numer gg: 1723220.

Pozdrawiam serdecznie,
Wasza Anna :**

2 komentarze:

  1. Ważne, że w ogóle wrócisz :D Ja będę czekać, bo jestem pewna, ze warto :)

    OdpowiedzUsuń